indianjournals

いろいろ いろいろ いろいろ

Don’t Hurt Mike Williams 和訳

[Verse 1]
Did you cut your hair 'cause you look a little different than I left ya?
最後に会った時よりちょっと変わったようにみえる 髪を切ったでしょ?
Why you always tryna hide all that pain behind your eyes? 
なぜあなたは常にまなざしにすべての苦痛を隠そうとしているの?
I don't remember
わたしは覚えてないけど
I used to think that I would always let you get to me
よく考えていた いつもあなたがわたしを突き放して
That I would hear your voice and hit my knees
あなたの声が聞こえて わたしのひざにあたって
And now I feel it all again, again
そして今そのことぜんぶをまた思い出したの


[Chorus]
But it don't hurt like it used to
でもそれらはこれまでみたいにわたしを傷つけない
No, it don't burn like a coal still hot
石炭がまだ熱を持ってるが故にそれは燃えない
And when I see you at the bar with a honey on your arm
それはあなたの腕にあなたの恋人が重なるのをバーでみるような時もね
I feel nothing at all
まったくなにも感じない

'Cause it don't hurt
だってそのことはわたしを傷つけないから
No, it don't hurt like it used to
これまでみたいにわたしを傷つけない
And when I see you at the bar with a honey on your arm
それはあなたの腕にあなたの恋人が重なるのをバーでみるような時もね
I feel nothing at all
まったくなにも感じない

'Cause it don't hurt
だってそのことはわたしを傷つけないから
No, it don't hurt like it used to
これまでみたいにわたしを傷つけない
And when I see you at the bar with a honey on your arm
それはあなたの腕にあなたの恋人が重なるのをバーでみるような時もね
I feel nothing at all
まったくなにも感じない


[Verse 2]
Did you cut your hair 'cause you look a little different than I left ya?
最後に会った時よりちょっと変わったようにみえる 髪を切ったでしょ?
Why you always tryna hide all that pain behind your eyes? 
なぜあなたは常にまなざしにすべての苦痛を隠そうとしているの?
I don't remember
わたしは覚えてないけど
I used to think that I would always let you get to me
よく考えていた いつもあなたがわたしを突き放して
That I would hear your voice and hit my knees
あなたの声が聞こえて わたしのひざにあたって
And now I feel it all again, again
そして今そのことをまた思い出したの


[Chorus]
But it don't hurt like it used to
でもそれらはこれまでみたいにわたしを傷つけない
No, it don't burn like a coal still hot
石炭がまだ熱を持ってるが故にそれは燃えない
And when I see you at the bar with a honey on your arm
それはあなたの腕にあなたの恋人が重なるのをバーでみるような時もね
I feel nothing at all
まったくなにも感じない


'Cause it don't hurt
だって傷つかないから
No, it don't hurt like it used to
これまでみたいに傷つかないわ
And when I see you at the bar with a honey on your arm
それはあなたの腕にあなたの恋人が重なるのをバーでみるような時もね
I feel nothing at all
まったくなにも感じない