indianjournals

いろいろ いろいろ いろいろ

Jumpsuit twenty one pilots 和訳

[Intro]
Cover me
俺をかくまって
[Chorus]
I can't believe how much I hate
こんなに憎んでることを 俺自身信じられないんだ
Pressures of a new place roll my way
新しいところでの重圧が俺をダメにした
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ ジャンプスーツ 俺を覆ってくれ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ ジャンプスーツ 俺をかくまってくれ
I crumble underneath the weight
俺は自分の体重で砕けちまった
Pressures of a new place roll my way
新しいところでの重圧が俺をダメにした
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ ジャンプスーツ 俺を覆ってくれ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ ジャンプスーツ 俺をかくまってくれ


[Verse]
Spirits in my room, friend or foe?
俺の中にある魂は 友か敵か
Felt it in my youth, feel it when I'm old
若い頃感じてたそれと 歳をとって感じたそれ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ ジャンプスーツ 俺をかくまって
Dusting off my (jumpsuit, cover me)
俺自身を取っ払って ジャンプスーツ 俺をかくまって
[Chorus]
I can't believe how much I hate
俺は俺自身がこんなに俺を憎んでるって信じられないんだ
Pressures of a new place roll my way
新しいところでの重圧が俺をダメにした
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ ジャンプスーツ 俺を覆ってくれ
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ ジャンプスーツ 俺をかくまってくれ
 
[Bridge]
I'll be right there
俺は将来そこにいるだろう
But you'll have to grab my throat and lift me in the air
けど それはお前が俺の喉元を握り掴んで 俺を外に晒してくれないと 叶わないことなんだ
If you need anyone, I'll stop my plans
おまえが誰かを要するなら 俺は俺の計画を打ちやめてついてく
But you'll have to tie me down and then break both my hands
けど それはお前が俺を抑えて 俺の両手をダメにしてくれないと 叶わないことなんだ
If you need anyone, I'll be right there
誰かを必要とするなら 俺はここにいる
But you'll have to grab my throat and lift me in the air (if you need anyone)
けど それはお前が俺の喉元を握り掴んで 俺を外に晒してくれないと 叶わないことなんだ
If you need anyone (If you need anyone)
お前が誰かを必要とするなら 誰かを必要とするなら
If you need anyone (if you need anyone)
誰かを必要とするなら 誰かを必要とするなら
If you need anyone (If you need anyone)
誰かを必要とするなら 誰かを必要とするなら
[Chorus]
I can't believe how much I hate
俺は俺自身がこんなに俺を憎んでるって信じられないんだ
Pressures of a new place roll my way
新しいところでの重圧が俺をダメにした
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ ジャンプスーツ 俺を覆ってくれ
Oh,Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ああ  ジャンプスーツ ジャンプスーツ 俺をかくまってくれ
[Outro]
Jumpsuit, jumpsuit, cover me!
ジャンプスーツ ジャンプスーツ 俺を覆ってくれ!
Jumpsuit, jumpsuit, cover me
ジャンプスーツ ジャンプスーツ 俺をかくまってくれ

 


cover me かくまってくれって訳すのはちょっと無理があって  なんか腑に落ちない気がします
途中から俺 だけの世界観だと思ったら お前 に要請をしてるから
キックスタート